7 november 2016

Inget mer socker och en julig outfit

Igår satt jag bara hemma och läste på tenten, duschade, lackade naglarna, lagade mat och såg på film och serier. En perfekt söndag i mina ögon.
Idag på morgonen åkte jag till skolan en timme tidigare än vanligt och läste på tenten med Cecilia. Tenten gick väl sådär. Det var första tenten någonsin så jag accepterar vilket vitsord som helst.
Efter tenten åt vi lunch och så stannade vi på Svenska dagen kaffe i skolan. Det var sista gången på ett tag som jag åt socker. Jag skall försöka ta en paus från det. Jag mår inte bra av det helt enkelt. I alla fall inte av den mängd jag förbrukar just nu. Kanske jag dricker en kopp varm kakao nu och då eller äter en tårtbit på kalas, men inte mer än så.
Efter skolan gick jag på stan en stund och så åkte jag hem. Hann inte vara hemma så länge innan jag åkte tillbaka till skolan och pluggade i biblioteket och sedan till Erika på en kopp te.
Just nu sitter jag hos Erika och bara pratar. 


Jag märkte nyss att dagens outfit var rätt så julig, hehe. Röda naglar och min juliga tröja. Me likey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar