28 november 2016

En främling i min lägenhet inatt?

Igår kväll var jag hemma i Åbo riktigt sent. Tänk förresten så konstigt att skriva att Åbo är mitt andra hem. Så när jag åker från Ingå till Åbo åker jag hemifrån hem, haha. Jag var i mina egna tankar när jag kom hem så jag glömde min nyckel i låset. Vilken tur att ingen gick in i min lägenhet inatt, eller vad vet jag, kanske någon gjorde det, hehe. Jag skulle nog ha kissat ner mig om en främling hade stått bredvid min säng imorse.

Idag har jag varit riktigt duktig gällande skoluppgifter. Jag steg upp redan klockan 8 och duschade. Drog sedan till skolan till klockan 10. Var på lektion och så stannade jag i skolan för att göra en uppgift.
När jag kom hem efter mathandlandet lade jag mig i sängen och bara vilade ett par timmar. Ligger fortfarande här.
Nu skall jag reda upp och sedan ta tag i flera skoluppgifter.


Vet inte varför men förr har jag hatat att ta fram julen innan december men i år då jag har en egen lägenhet är det riktigt mysigt med ljusslingor och juliga doftljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar