4 oktober 2016

Strandhäng

Idag steg jag upp klockan 7 och gick ut på en morgonpromenad med Lotta. Det skulle aldrig hända i Finland men när jag är på resa tycker jag om att röra på mig.
Vi handlade i alla fall lite saltigt till stranden.
Vi låg på stranden i många timmar och jag börjar få färg på kroppen. Jag har ju lätt för mig att bli brun så jag kan redan se tydliga ränder av bikinin.
Efter stranden gick vi upp till hotellet där jag duschade, jobbade på ett par skoluppgifter och bara vilade.
Jag kom nyss in från en sväng på stan. Vi köpte mat till hotellet eftersom vi inte orkade äta ute idag.
Nu skall jag fortsätta med skoluppgifterna och sedan skall jag lägga mig.


Vår fina strand - Fig Tree Bay


Grekisk sallad sitter perfekt emellan solandet


Favoritglassen min. Tyvärr så har jag sett den endast här på Cypern.


En kall Fanta Lemon medan jag gjorde läxor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar