12 oktober 2016

En rolig kväll/natt och sömnbrist

Igår kväll skulle jag bara träffa mina klasskonpisar och sedan ta den sista bussen hem vid midnatt. Så blev det inte. Vi drog ut till Mk. Det var en så jäkla bra kväll/natt. Jag tog en taxi hem runt klockan 3. Jag somnade med ett leende på läpparna. Jag vaknade med ett leende på läpparna. Jag gillar ju studielivet i Åbo. Jag gillar det mer än vad jag trodde jag gjorde.
Jag vaknade även allt för sent imorse. Jag fick så bråttom till skolan men jag hann i tid. Språkvårdslektionen idag gick riktigt långsamt.
Efter skolan skötte jag några ärenden och sedan tog jag bussen hem. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag och det är smutsigt och kallt inne. Jag har inte hunnit städa eller reda upp sedan jag kom hit igår kväll. Jag tog en tupplur på dagen och lagade mat.
Klockan 17 började Att skriva för media-kursen och den slutade klockan 19:30.
Nu skall jag bara lägga mig i sängen och se på serier jag missat den senaste veckan. Mysigt att bara stanna hemma ikväll efter knappa två timmar sömn inatt. Jag har varit som en zombie hela dagen och sett så ofräsch ut.


Har tyvärr ingen bild från de senaste dagarna så här får ni en några år gammal höstig bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar