2 september 2016

September

Det är helt sjukt att det redan är september. Jag gillar hösten men september är nog årets sämsta månad. Det händer ingenting i september, sommaren börjar lida mot sitt slut, det blir mörkare och kallare, det regnar mycket mm.
Igår hann jag inte blogga. På dagen var jag i skolan och på kvällen var jag först på en förfest hos en klasskompis och sedan på Gulisöl. Det är så sjukt tråkigt när jag inte får dricka alkohol (pga aknemedicinen), men jag måste tänka positivt. I slutändan kommer det vara värt det.

Idag hade jag skola från klockan 10-12. Efter det var jag bara hem och äta och sedan begav jag mig mot tågstationen för att åka hem. Det blir lite råddigt när jag har två hem nu men jag hoppas ni hänger med. Jag åker ju hem till Ingå, då jag skriver att jag åkt tåg. I Åbo cyklar jag bara. Jag har faktiskt cyklat mellan 10-20 km om dagen. Jag kommer ha grymma benmuskler om en tid, haha.

Sen jag kom hem har jag bara fixat en massa skolrelaterade saker, träffat en kompis och nu är jag hos kusinvitamin. Jag skall precis bege mig hem.


Inte så dålig hemresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar