16 augusti 2016

Through my phone mega edition


Hangö regattan // Bio med familjen // Sötaste tishan


Dålig dag, himmelen grät för mig // Landet // Träff i Vasa med fina Annika 


Bosse bjöd på kaffe och våfflor // En av mina favoriträtter, fisksoppa // Fina landet


Firade morfars pappas födelsedag // Godaste glassen man bara får tag på i Österbotten // Älskar sängarna i stugan


Att få tvätta potatis ute i solen // Pippi Långstrumps sockerdricka // Plockade lite hallon


Festdags // Pizza-perjantai // Började se på AHS


Tog tag i löpandet igen // Plockade en massa blåbär // Och lagade en blåbärspaj


Shopping var terapi för mig // Älskar Victoria's Secrets trosor och använder nästan bara dem nuförtiden // Fin himmel en sommarkväll


Selfie // Söta Siri // Mina girls


Fadderbrev för en fadder // Detaljer gör hela outfiten // Glada jag efter Aarons dop


Dubbelregnbåge // Glada jag före en jobbtur // Bästa sysselsättningen före en jobbtur


Busungen // Några viktiga inköp // En väldigt bra utekväll med allt för mycket alkohol var precis det jag behövde

Igår var jag till Ikea och inhandlade en massa nytt till lägenheten. Jag köpte verkligen massor med saker jag behövde. Skönt att ha det "största" köpet över.

Idag har jag haft en riktigt slö morgon. Jag har även skött ett och annat som måste göras. Jag har städat, tvättat kläder och byggt upp en byrå jag köpte på Ikea. Det är kaos i mitt rum just nu. Saker överallt, flyttlådor, kläder och viktiga papper. Imorgon skall jag till Åbo för att hämta nyckeln till lägenheten så då skall jag också föra dit några lådor med saker. Jag är ju ett kontrollfreak så jag får fel i huvudet av att ha ett stökigt rum. Måste bara vänja mig för så här kommer det vara i några veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar