30 augusti 2016

Fullt ös medvetslös + new in

Som rubriken lyder har vi en massa program hela tiden. Nästan så mycket att man känner sig död när man kommer hem. Inte för att jag vet hur det känns, men ni fattar.
Idag började skolan klockan 10. Vi fick en massa info i två timmar och sedan var det lunch. Efter lunch var vi lediga i ett par timmar. Då gick jag och Alice en stund på stan. Sedan var vi tillbaka i skolan i en timme för att få ännu mer ny info.
På vägen hem från skolan skötte jag några ärenden och sedan kom jag hem och lagade mat. Jag lagade en broilersallad och den var så sjukt god.

Nu måste jag skynda mig iväg. Jag skall på picknick med min klass. Det är så fint väder idag.


Klänning från Bik Bok


NYX-primer från Sokos


Häften från Suomalainen Kirjakauppa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar