7 juli 2016

TMP


Solnedgång på midsommaren // Godaste glassen // Voff voff // På besök hos farmor


Finaste popcornsburken // Selfie före flyget // På flyget på väg till Köpenhamn // Bästa cafét


Nya cidersmaker // Husen i Köpenhamn är såå fina // Lunch på Friday´s // Abercrombie&Fitch-butikerna är alltid så himla fina


Kaffebröd från Lagkagehuset // Dubbelregnbåge // På Tivoli // Åkbiljetter på Tivoli


En av två attraktioner vi åkte på Tivoli // Lilla sjöjungfrun och tusen kineser // Power shake på bästa stället // Throwback-time till år 2009


En nattutfärd till Mc Donlad's // Lunch med Doris // Glass med Emil

Idag har jag inte hunnit göra så mycket annat än jobbat. På morgonen tog jag en dusch och sedan åt jag morgonmål medan jag såg på OITNB. Jag började jobbet klockan 11:30 och slutade klockan 18:30.
Efter det kom jag hem och åt och nu sitter jag här och bloggar. Om en liten stund skall jag se på OITNB (jag är fast) och så ska jag försöka lägga mig tidigt. Imorgon börjar jag nämligen jobbet klockan 6.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar