12 juli 2016

Att älska någon och inte få besvarade känslor

Förlåt för en dålig uppdatering igen.

Igår jobbade jag morgontur. Sedan gick jag hem från jobbet. Jag gick över 22 000 steg igår och det är ganska mycket.
Efter jobbet kollade jag på OITNB och på kvällen kom Elin till oss. Long time no see så det var roligt att träffas och tala om allt mellan himmel och jord.

Idag på morgonen träffade jag Emil en snabbis och så började jag jobbet klockan 11:30. När jag slutade klockan 18:30 mötte jag upp Lotta och Jenny för en promenad.

Jag kom hem efter 20 och nu sitter jag framför datorn igen.

Jag måste bara berätta att bloggandet inte kommer vara på topp den närmaste framtiden.
Jag mår inte så bra nu igen. Att jag gråter mig till sömns varje kväll har gått över men saknaden finns kvar. Det är svårt att älska någon och inte få besvarade känslor. Och jag hatar mig själv för att jag har gjort så att situationen är som den är. Jag skulle göra allt för att få tillbaka det jag hade för ett par månader sedan.


Jag fick paket på posten idag. Det är en lite finare kappa till fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar