5 juni 2016

STUDENT

Gårdagen var amazing.
Jag hade väckning lite efter klockan 7 igår på morgonen. Jag sminkade mig och så åkte jag till frisören till klockan 9. När vi var klara i frissan åkte vi bara hem och hämtade mamma och pappa och sedan begav vi oss till skolan.
Klockan 11 började studentdimissionen. Vi sjöng, fick stipendier och så blev vi studenter. Äntligen fick vi våra fina vita studentmössor. Som vi har väntat. Efteråt togs det en massa foton.

När vi kom hem från skolan blev vi fotograferade av en jätteduktig fotograf från Ekenäs. Här hittar ni hennes blogg. Bilder får ni nästa vecka någon gång och jag har faktiskt på känn att de blev asbra.

Klockan 14:30 började vi få gäster. Vi hade en liten fest men bättre så så hann man vara med alla.
Jag är jättetacksam över alla fina presenter jag fick. Just nu sitter jag faktiskt och skriver detta inlägg på min nya dator som jag fick av mormor och morfar.

Klockan 19 träffades halva klassen på Knipan på studentmiddag. Maten var absolut ingenting att hänga i julgranen men maten var inte heller dagens viktigaste del.
Resten av kvällen spenderades på Albatross och Ettan med mina vänner. Kvällen var riktigt bra. Jag är så tacksam över att jag har så fina vänner.

Idag mår man som förtjänat. Jag har sovit ut, städat rummet, öppnat presenter och varit hos kusin Mathias på dimissionskaffe.
Nu på kvällen skall jag bara pyssla med datorn och så skall jag lägga mig tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar