25 juni 2016

Min midsommar

De senaste dagarna har varit fulla med program. På torsdag var jag till veterinären med vår hund och så jobbade jag kvällstur. Det var en superstressig dag på jobbet så jag var helt slut när jag kom hem.
Igår (fredag) på morgonen jobbade jag morgontur och om torsdagen var en stressig dag så kan inga ord beskriva hurudan fredagen var.
När jag kom hem sov jag ett par timmar och så packade jag väskan, sminkade mig och åkte till Fredriks stuga för att fira midsommar med mina bästa vänner. Jag hade en riktigt bra kväll och natt.

Idag kom jag hem runt klockan 12 och då somnade jag nästan direkt och sov i två timmar. Man blir så himla trött av alkohol och bara några timmar sömn.
Resten av dagen har gått åt till att hälsa på farmor och på pappas syster.

Jag har noll planer för ikväll vilket är ganska skönt. Visst skulle det vara kul att hitta på någonting roligt men jag är ganska trött efter ett par stressiga dagar och få timmar sömn.

Glad midsommar allihopa!


Mina fina fina vänner 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar