26 juni 2016

June inspo och personliga inlägg

Idag steg jag upp redan innan klockan 9 för jag var (konstigt nog) pigg som en mört. Då tog jag en dusch och efter det solade jag en stund.
Annars har jag bara suttit inne på datorn, packat till resan på tisdag och träffat Emil.

Vi åker som sagt till Köpenhamn på tisdag och jag tar datorn med mig så ni kommer att få inlägg från resan medans jag är där. De kommer antagligen komma upp mycket senare på kvällen än vanligt men det är ju bättre än ingenting, eller hur?

Måste också tacka er läsare för att ni har blivit så många fler under den senaste månaden. Hoppas ni stannar kvar. Jag kan se att ni gillar mina mer personliga inlägg. Fler kommer, det lovar jag. Just nu är det mycket som händer i mitt liv och jag skall skriva ut om det om ett tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar