16 maj 2016

Through my phone (aprilmånad)


Fint promenadväder // Vår outfit // Kaffedejt med flickorna // Kvällscruis med Susanna 


En fin blåsippa // Sötnosen Nelly // Suit Up-kväll på Affes // Perfekt bakismat


Fin solnedgång // Event på Gina Tricot // Citron Aloe Vera (mums!) // Vappen firas hemma på terrassen


Where I wanna be // En fin kväll med hjärtat // Älskar Barösund

Idag har jag bara flängt runt. På morgonen steg jag upp och tog 08:30-tåget (som blev 9:10-tåget) från Karis till Åbo. I Åbo skrev jag först ett inträdesprov och efter det blev det mat och shopping på stan med Erika och Lotta. Vi åt burritos på El Nam och det var faktiskt jättegott.
Klockan 15:20 tog jag tåget hem tillbaka och så åkte jag till Emil.
Här är jag fortfarande och när jag kommer hem skall jag nog bara se något serieavsnitt och sedan sova tidigt. Jag orkar inte med denna flunssa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar