11 maj 2016

Rhodos del 3 - bildbomb

Dessa bilder passade inte riktigt in i något av de tidigare inläggen om Rhodos så jag låter bilderna tala för sig själva.











Mina två bästa inköp. En t-skjorta från Superdry och en skål från en liten butik i Lindos. Sedan köpte jag förstås en massa gott, men jag tänkte göra en recension på några inköp så de får ni se senare. Även ett through my phone-inlägg kommer senare.

Mer än detta har jag faktiskt inte fotat. Resan var ingen fotoresa så jag stressade inte över fotandet.

Jag måste säga att denna resa var värd varenda cent. För att vara min första resa utan någon vuxen person (jag är ju själv "vuxen" nu, hehe) gick resan riktigt bra. Allt gick som planerat och jag hade det jätteroligt. Tack till er flickor. Denna resa är ett minne för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar