10 mars 2016

Turnéstart

Jag älskar att ha läsledigt men jag hatar att måsta läsa hela tiden, haha.
På morgonen körde jag en kort träning och så tog jag det lugnt (läs: var på telefonen).
På dagen har jag läst samhällslära, varit till Kyrkslätt och handlat och läst lite mer samhällslära.

Nu skall jag byta om och sedan skall vi möta upp Elin för en promenad/länk.

Inatt började förresten Justins Purpose-turné och om 200 dagar är han i Finland. Som jag har väntat på att han skall besöka Finland igen. Då han var här år 2013 lovade han att han skulle komma tillbaka snart igen, men jag trodde inte på det då, för så säger ju alla artister. I detta fall stämde det och det är jag glad över!

Ps. Någon som vill köpa biljetter till hans konsert? Säljer två stycken permanto-biljetter till hans första konsert (26.9.2016) i Helsingfors.


Dagens middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar