11 mars 2016

Mobilbilder


Nattchaufför // Min favoritbutik i Estland // Varför kan man inte köpa Orangina i Finland? Det är det godaste som finns // Godis och plugg


Morgontrött // Favoritserien just nu // Fin himmel en tidig skolmorgon // Pluggdag med tjejerna


Älskar mat! Speciellt caesarsallad // Bananpannkaka till frukost // Kaloribomb på Mc Donald's // Bekväm outfit en skoldag


Match och glass på kvinnodagen // HIFK-Ässät // Kanye West - Stronger är en all time favourite // Ny glassort måste alltid testas

Idag vaknade jag redan klockan 8. Klockan 9 hoppade jag i duschen och sedan begav jag mig, sakta men säkert, till skolan för att ha en pluggdag med en del av vårt flickgäng. Som senast fick jag inte så mycket läst men vi var hemma redan före klockan 16 så jag har ändå hunnit läsa mycket samhällslära idag.
Annars har jag fått ut mitt preliprov och det hade gått riktigt bra med tanke på att jag inte hade läst allt till provet. Siktar på samma vitsord i studentskrivningarna.

Sedan jag kom hem har jag alltså läst samhällslära och nu skall jag träna. Sedan måste jag fortsätta läsa. Det är bara några dagar kvar tills skrivningarna börjar och en och en halv vecka tills de är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar