7 mars 2016

Tipsar: Isadora gellack

Idag skulle jag stiga upp i tid för att hinna läsa en massa samhällslära och gå i duschen redan på morgonen, men jag orkade inte. Ibland måste man lyssna på sin kropp.
På förmiddagen, efter att jag äntligen orkat upp från sängen, tränade jag lite och sedan tog jag en dusch. Min flunsa har äntligen gett med sig så jag har börjat träna igen. När jag skriver att jag har tränat menar jag inte att jag tränat röven av mig på ett gym. För det första tränar jag hemma och för det andra gör jag ungefär 10-20 minuters korta (men otroligt tunga!) pass och efter det brukar jag strecha. Det behövs inte mer än så.

Resten av dagen har spenderats framför Youtube och med samhällsläraboken. Imorgon skriver jag prelin (ett "fejk" studentprov) och för att vara riktigt ärlig tror jag det kommer skita sig. Men vi skall se hur det går. Man kan alltid hoppas på det bästa.


Måste tipsa er om Isadoras gellack. Jag använde det för första gången idag men det första intrycket var definitivt att detta är ett bra och hållbart nagellack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar