6 mars 2016

My day - söndag

Gårdags kvällen var verkligen en kväll i min smak. Att bara åka iväg en stund med några vänner är något jag uppskattar väldigt mycket. Elin, jag och Lotta fick mitt i allt idén att åka till Mc Donald's, haha. Vi plockade upp Emil och så åkte vi till Kyrkslätt där vi mötte upp Anton. Vi var en sväng till butiken och köpte lite gott och sedan till Mc Donald's på en kall frappé.
Vi var hemma hos Elin efter klockan 12 och vi somnade inte långt efter det.

Idag på förmiddagen kom jag hem och då packade jag bara upp väskan.

Eftermiddagen bestod av...



... att se på Youtube-videos,


... att äta lunch


... och att läsa samhällslära.

Cedric och Mixu åkte precis härifrån och nu skall jag fortsätta läsa och sedan skall jag sätta mig framför tv:n och bara ta det lugnt. Jag har stressat så mycket den senaste tiden att min kropp är ur balans. Tur att studentskrivningarna snart är över för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar