2 mars 2016

Snart är det vår

Under de dagar jag inte bloggat har det hänt lite ett och annat. På måndagen jobbade jag nästan hela dagen och jag var hemma så sent att det var läggdags nästan direkt.
Igår var jag till skolan och skrev ett religionsprov som sket sig för andra gången i rad. Jag fick även mitt resultat i finska hörförståelsen och jag är nöjd!
Efter det lilla provet åkte jag till biblioteket i byn för att ha en pluggdag med flickorna. Vi läste i sju timmar men ni vet ju hur det är när man har sällskap. Det blir mer talas och mindre läsas.
Efter det åkte jag till Emil där vi "firade" vår halvårsdag.

Idag var jag en sväng till Helsingfors för att träffa Annika. Vi åt på Vapiano och sedan drack vi kaffe på Starbucks. Så trevligt att träffa henne igen.
På eftermiddagen sprang vi i några butiker och så åkte vi hem.

Det har också hunnit bli mars. Det betyder ju att det äntligen börjar bli vår. I slutet av mars är studentskrivningarna över och det skall bli jätte skönt. Denna vår kommer bli grym!


Tre stycken telefonbilder från idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar