31 mars 2016

Mina senaste dagar

De senaste dagarna har jag haft mycket program.
På tisdagen var jag först på jobb från 11-17 och sedan åkte jag till Emil och spenderade kvällen där.
Igår (onsdag) var jag bara hemma och på eftermiddagen åkte jag in till stan med familjen. Tanken var att köpa en studentmössa men de har inte kommit ut i butik än.

Idag har jag varit en sväng till skolan för att söka till nästa skola. Jag har alltid haft svårt att veta vad jag vill göra. Jag visste inte vart jag ville efter högstadiet så jag sökte till gymnasiet för att ha mer tid att tänka på mitt val av yrke. Idag var betänketiden slut och jag vet fortfarande inte riktigt om jag har valt rätt. Kommer jag trivas? Kommer jag få jobb i framtiden? Jag vet inte.

När jag kom hem från skolan såg jag på serier i några timmar. Sedan städade jag hela huset och en av bilarna.
På eftermiddagen kom Emil hit och lite senare blev det en sju kilometers länk med Lotta och Jenny.

Under dessa dagar har jag även hunnit börja med en ny serie. How to get away with murder heter den.


Dagens lunch - avokadopasta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar