29 mars 2016

Hiss eller diss på vårtrender

Bomberjackan


Jag älskar bomberjackan. En svart bomberjacka passar till allt och den är snygg och bekväm. Jag måste få tag på en fin modell. Hiss!

Mocka kjolen


Jag har aldrig riktigt gillat mocka men denna kjol är ju såå snygg. Den skulle nog inte passa på mig men jag älskar den trenden ändå. Hiss!

Flätorna


Flätor, flätor och flätor. Jag älskar det! Synd att jag inte har långt och platt hår. Hiss!

Lace up skjortan


Lace up skjortan är också en trend som jag älskar. Jag har testat många olika slag av denna skjorta men de passar helt enkelt inte på mig. Synd. Hiss!

Mocka jackan


En annan mocka-trend och jag älskar det. Ovanför ser ni jackan Whiskey från Kristine Ullebos kollektion. Hiss!

Runda Ray-Bans


De runda och färggranna solglasögonen är pop i år. De skulle absolut inte passa på mig men det är galet snyggt på de som passar i dem. Hiss!

Vi kan dra slutsatsen att jag älskar vårens trender. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar