28 februari 2016

Vårkänsla

Idag sov jag ut. Det var såå skönt!
Morgonen gick åt till att se på youtube-videos och till att äta frukost i sängen.
På dagen var jag ute i det fina vädret. Solen tittade fram och jag satt i en stol och bara njöt av värmen från solstrålarna.
Resten av dagen har gått åt till plugg och serietittande. Både samhällslära och religion stod på dagens schema. Det är så jobbigt att läsa två ämnen samtidigt. Jag blir stressad av det. Dessutom är jag ganska stressad överlag just nu. Man orkar liksom inte både jobba och läsa till skrivningarna samtidigt. Det resulterar i att jag jobbar mer och läser mindre vilket i sin tur resulterar i stress över att hinna läsa allt före dagen med stort d. Suck.

Jag skulle ha en spakväll idag men det får bli en spamorgon imorgon istället. Idag måste jag fortsätta läsa och senare ikväll skall jag se på Amazing Race. Prioriteringar, prioriteringar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar