14 februari 2016

Vändagsfirande

Igår sov jag ut och på förmiddagen läste jag samhällslära och så städade jag hela huset.
På eftermiddagen kom Emil till mig och på kvällen åkte vi på dejt. Emil bjöd på mat på Långviks restaurang. Jag åt maltquinoa med rödbeta och getmjölk till huvudrätt och så delade jag och Emil på en lavandelvåffla med hjortrongranité och vitchoklad pannacotta till efterrätt. Det var såå gott!
Resten av kvällen myste vi bara framför en film. Vi såg filmen Trainwreck. En riktigt rolig film om ni frågar mig.

Idag sov vi ut och bara slöade halva dagen. Vi såg filmen Everest. Tänk att man faktiskt riskerar livet för att bestiga ett berg? Otroligt.
Resten av dagen har jag bara vilat och läst samhällslära.

Nu skall jag träna och sedan hoppa i duschen. Imorgon är det engelska hörförståelse som gäller. Önska mig lycka till!

Glad vändag allihopa!


Fick en fin ros av älsklingen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar