15 februari 2016

Full vecka och opublicerade bilder från London

Idag var jag en sväng till skolan för att skriva en del av mitt engelska studentprov. Eller skriva och skriva, det var en hörförståelse. Efter hörförståelsen blev jag kvar i skolan en stund och fixade inför penkkisen.
När jag kom hem såg jag klart 22 Jumpstreet som blev på hälft förra veckan. Jag testade också outfits och så fotade jag min halare. Ni får bilder senare i veckan.

Imorgon är det finska hörförståelse som gäller. Tyvärr så kan man ju inte riktigt öva på dem och för att vara ärlig så är jag väldigt dålig på hörförståelser. Grammatiken är mer min grej.

Nu skall jag laga en smoothie och sedan bara läsa samhällslära. Det blir ingen träning för mig idag. Min kropp är så sjuk.

Resten av veckan har jag en massa roligt program. Planering inför penkkisen , penkkis och abi-kryssning. Som ni kanske förstår kommer uppdateringen inte vara på topp denna vecka.

Här får ni några opublicerade bilder från London.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar