6 januari 2016

Vinter på riktigt

Idag skulle jag stiga upp redan klockan 8 men eftersom alla andra fortfarande sov så fortsatte jag varje också med det.
När jag sedan steg upp åt vi först morgonmål och sedan var det storstädning som gällde. Vi städade varenda knut i hela huset. Det behövdes verkligen.

Resten av dagen har jag haft fullt upp. Jag har varit ute med hunden och fotat, sett på Teen Wolf som äntligen har börjat igen, jobbat med skoluppgifter, hjälpt pappa laga mat och läst på HP.

Ikväll skall jag fortsätta läsa på HP, se på Criminal Minds och sedan förbereda mig för skolan som börjar imorgon. Jag ser framemot att börja skolan igen eftersom det innebär att vi kan börja planera penkkisen på riktigt. Dessutom har jag bara två och en halv vecka skola kvar och sedan får vi läsledigt. Lite trist men skönt samtidigt.

Ingen kan väl ha missat ishockey matchen igår och att Finland vann? Det var en jätte spännande match från början till slut. Dagar som dessa känns det bra att vara finne.



När håret fryser till is är det vinter på riktigt.


-20 grader men så himla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar