28 januari 2016

Imagine Dragons

Gårdagen var amazing.

Jag började skoldan klockan 10 och när jag slutade klockan 15:30 skyndade vi oss (jag, Lotta och Susanna) ner till byn för att hoppa på bussen till Helsingfors.
Väl i Helsingfors shoppade vi och åt på Friends&Brgrs innan vi begav oss mot Hartwall Arena.
Vi missade Sunset Sons spelning men jag visste inte ens vem de var så det gjorde ingenting.

Efter en 20 minuters försening började Imagine Dragons äntligen uppträda. Wow, vilken show det var! Det var absolut den bästa konserten jag har varit på. Stämningen, den "riktiga" musiken och de sympatiska killarna var det bästa. Konserten var värd pengarna till åtminstone 110%.

Vi var hemma hos Susanna efter klockan 01:30 och så somnade vi en timme senare.

Idag var det dags för den sista riktiga skoldagen i gymnasiet. Efter knappa fem timmars sömn var det tungt att börja skolan redan klockan 8.
Dagen flöt på och jag var hemma från skolan först 18-tiden. Jag hade ett muntligt prov efter skoldagen och på vägen hem var jag via Susanna för att hämta mina övernattnings saker.

Här hemma har jag bara packat upp mina väskor.

Nu skall jag ta en varm dusch och sedan bara se på serier. Jag är så sjukt sliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar