26 januari 2016

1 day until...


... Imagine Dragons!!

Imorgon är det äntligen dags för konsert. Jag är sååå taggad.

Igår var jag i skolan från klockan 8-15 och eftermiddagen och kvällen tillbringade jag med Emil.

Idag hade jag två lektioner från klockan 8-10 och efter det blev jag i skolan till klockan 13. Där jobbade vi med penkkis saker och ritade på våra penkkis halare. Nu är det inte många dagar kvar till penkkisen, eller bänkskuddardagen som det heter på svenska.

När jag kom hem från skolan lagade jag mat och så såg jag på Criminal Minds. Sedan dess har jag bara målat på min halare. Ni skall få se den när tiden är inne.

Nu skall jag hoppa i duschen och efter det skall jag göra några skoluppgifter och packa inför morgondagen. På torsdagen skall ni få läsa om konserten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar