13 december 2015

Through my phone



Tiggaren vår // Min fina hemby // Purpose film på youtube // Höstkissan


Matchdags med några vänner // Älskade himmel // Julbak // Fotoalbum


Hunden älskar att åka bil // Kladdkaka med hallon // Julkonsert // Nobe Aloe Vera - mums


På väg hem från skolan en fin förmiddag // Bron //  We've got tickets // B&J - my best friends

Idag sov jag ut igen. Jag har verkligen behövt ta igen en massa sömn. Jag är så trött hela tiden. Tror nog det beror på mörkret och det dåliga vädret.
Det blev alltså en lugn morgon och på eftermiddagen åkte vi in till stan för att julhandla. Fick tyvärr inte tag på allt jag skulle ha så hoppas på en runda till innan jul. Köpte i alla fall en ny eyeliner. Jag skall ge er en review på alla eyeliners jag har testat. Det är ju jättesvårt att hitta "the one".

När jag kom hem från stan packade jag upp och åt pizza.

Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Vi får se om det blir läsning, någon läxa eller kanske ett avsnitt TVD eller Bron. Klockan 21 skall jag se på Solsidan. Söndagens höjdpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar