12 december 2015

Taggad till tusen

Så igår hade jag en två timmar lång skoldag från klockan 12-14. Före det hann jag sova ut och vara till posten för att posta mitt zoomobjektiv som jag har sålt på nätet. Jag har ju använt det så få gånger så jag tänkte varför inte sälja det till någon som har användning för det.
Efter skolan åkte jag till Emil där jag tillbringade nästan hela kvällen. När jag kom hem såg jag på Bron och åt Ben&Jerry's.

Idag har det varit en riktigt mysig dag. Jag har sovit ut, städat och julpyntat rummet, sett på Bron och försökt vila så mycket som möjligt. Jag känner att flunsan smyger sig på.

Nu ska jag en sväng ut med hunden. Ikväll skall jag ha en spakväll för mig själv, läsa på HP och se på Survivors.

Igår beställde vi förresten biljetter till Justin Biebers konsert. Är ganska överraskad över att vi fick några biljetter. De var slut på någon minut. Detta var dock bara pre-sale:n så oroa er inte om ni också skulle vilja ha en biljett. Jag skulle egentligen inte ha velat köpa biljetter från pre-sale:n då de var dyrare än normalt men jag ville vara säker på att få en biljett överhuvudtaget. Jag är så taggaaaad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar