7 december 2015

Kan man vara för gammal för att ha en julkalender?

Idag började jag skolan redan klockan 8. Såg nog ut som en zombie hela dagen.
Hade finska och modersmål idag. Det är de enda ämnena min period består av. Förutom en massa håltimmar då.

Efter skolan var jag bara hem och svänga och så åkte jag ner till byn och skötte ärenden.

När jag kom hem från byn lagade jag mellanmål och så satt jag och åt det medan jag såg på Bron. Idag började jag på den tredje säsongen.
Resten av dagen har jag bara slöat, skött hemmasysslor och druckit glögg och ätit pepparkakor.

Nu skall jag hoppa i duschen och ikväll ska jag se på serier och läsa på HP. En helt vanlig kväll med andra ord.

Tycker ni förresten att man kan vara för gammal för att ha en julkalender? Det tycker inte jag. Det finns ju så många olika. Jag har en Mars kalender och en Veikkaus kalender.


Har ni någon julkalender?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar