9 december 2015

Bästa nyheterna man kan få

Igår hade jag en två timmars skoldag från klockan 8-10. Efter det stannade jag i skolan ett par timmar för att bara prata med några vänner och för att se på Paradise Hotel.
När jag kom hem åt jag lunch och sedan såg jag på Bron.
På eftermiddagen kom Emil till mig och på kvällen var jag på länk med kusinen min och Lotta.

Idag hade jag skola från 10-16. När jag kom hem, efter skolan och en sväng på byn, såg jag på Paradise Hotel och sedan dess har jag inte gjort någonting vettigt. Nu skall jag stryka kläder och försöka få någonting vettigt gjort.

Idag fick jag nog nästan världens bästa nyheter. Justin Bieber kommer till Finland i september nästa år och en del av biljetterna släpps redan på fredag. Har bestämt mig för att köpa en bra plats denna gång. Var lite besviken på platsen jag hade på hans förra konsert i Finland. Denna gång får det kosta vad det vill.

Här är några bilder från igår. Jag var ju hemma rätt så tidigt så när solen tittade gick jag ut och fotade. Ibland undrar man om det är vinter eller vår. December har varit en varm månad i år.





Inlägget publicerat klockan 18:36.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar