22 december 2015

Julfest

Igår var det julfest så jag hade inte tid att blogga.
På morgonen såg jag på Youtube-videos, läste på HP, bakade julgodis, fotade och skötte hemmasysslor. På eftermiddagen kom Elin till oss och vi fixade oss inför julfesten. Klockan 18 var det julfest. Julfesten var nog den sämsta jag har varit på. Vilken tur att jag hade bra sällskap.
När jag kom hem orkade jag inte göra så mycket annat än att läsa.

Idag sov jag ut och klockan 12 hämtade jag Emil från Virkby. Jag var med honom hela dagen. Jag kan inte träffa honom på nästan fyra veckor eftersom han åker på resa och jag kommer sakna honom så himla mycket. Jag är inte en sådan som skriver och gnäller över sin pojkvän på bloggen men nu tycker jag faktiskt att jag har rätt att göra det.

Kom nyss hem från en länk på spånbanan och nu skall jag hoppa i duschen. Senare ikväll skall jag nog bara läsa och äta choklad. Jag behöver det just nu.


Två fina julklappar som jag fick av Emils familj.


Mina nya favoritbyxor som jag fick av Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar