23 december 2015

Årsresumé del 1

Januari

I januari firade vi pappa som fyllde år genom att åka till stan och klättra på klätterväggar. Firade också Malin som fyllde 18 och det var nog en grym fest! Jag var hjälpledare på veckosluts skriftskolan (som visade sig vara någonting otroligt bra för mig). I januari köpte jag också min iPhone 6:a som jag har varit jättenöjd över.




Februari

I februari var det Gamlas Dans så jag och Lotta hade mycket jobb inför den dagen. På kvällen ordnade klassen fest så den var jag ju förstås på, men måste nog säga att den inte var något att hänga i julgranen. Dagen efter började sportlovs skriftskolan och den veckan var nog en av de bästa i mitt liv. Så mycket annat hände faktiskt inte.



Mars

I mars hände det en hel del. Jag och Susanna var på en fotomässa (som sög), jag skrev mitt första studentprov, det var provvecka, konfirmation och Playoffs.




April

I april såg jag, Lotta och Erika Insurgent på bio, jag var en sväng till Estland med familjen, jag var till Frankrike med klassen och så firade jag Martin och Valborg med det bästa gänget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar