7 november 2015

Sneak peak

Igår var jag i skolan och efter det spenderade jag kvällen hos Emil.
När jag kom hem spikade jag upp mina nya tavlor i rummet och så sorterade jag smink, fotade och såg på Posse.

Idag på morgonen fotade jag rummet, som äntligen är precis som jag vill ha det, och sedan fixade jag mig. Bilder på rummet får ni nästa vecka.
Idag på förmiddagen åkte vi till Helsingfors för att sköta några ärenden och för att åka till stadion och såga några bänkar åt oss. Eftersom stadion skall renoveras får man nu såga ut några historiska bänkar åt sig.
Jag skall visa er vad jag köpte i Helsingfors, men det får bli nästa vecka. Är väldigt nöjd med mina köp.
När jag kom hem redde jag upp och städade rummet. Sedan bytte jag lakan och hjälpte till med att baka. Imorgon har vi släktkalas så det skall förberedas inför det.

Nu skall jag hoppa i duschen och så skall jag fixa mina naglar och välja morgondagens outfit.
Får se om jag hinner uppdatera bloggen de närmaste dagarna. Skall försöka hinna. Jag har varit så dålig på att blogga den senaste veckan. Jag måste verkligen skärpa mig.


Sneak peak på min fina present från Emil. Precis vad jag önskat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar