30 september 2015

Tråkigt att vara ledig

Jag är så himla trött på att vara hemma hela tiden. Det blir så tråkigt i längden. Man vet inte riktigt vad man skall göra här hemma och så träffar man inte sina vänner. Vilken tur att schemat i nästa period är lite fullare.

I  morse såg jag på Paradise Hotel, räknade matematik och läste på HP.
På eftermiddagen cyklade jag ner till byn för att sköta några ärenden.
När jag kom hem såg jag på Supernatural och sedan kom Elin till oss. Vi såg Paper Towns som vi hade planerat att se tillsammans. För att vara ärlig var filmen inte lika bra som boken och då tyckte jag inte ens att boken var särskilt bra. Med andra ord var filmen helt okej.

Nu skall jag gå i duschen och sedan måste jag räkna matematik. Det här räknandet har inte riktigt blivit till något trots att jag skrivit om det på bloggen i flera dagar. Jag blir antingen avbruten i mitt räknande eller så orkar jag helt enkelt inte.

Här är några nyheter jag kom hem med från butiken idag. Riktigt goda båda två.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar