29 september 2015

The moon

Igår var jag ledig från skolan och ärligt sagt gick hela dagen åt till att se på Supernatural och bara mysa med en härlig person. Jag hade väckning mitt i natten för att jag ville gå ut och skåda den röda månen. Tyvärr var det så molnigt här som jag bor så jag såg inte ens en liten skymt av den.

Idag sov jag ut och på förmiddagen läste jag på HP. Annars har jag sett på Supernatural, läst körkortsteori, läst ännu mer på HP, städat mitt klädskåp och nu skall jag åka hem från spånbanan. Har varit ute och motionerat lite.

När jag kommer hem skall jag hoppa i duschen och sedan måste jag räkna matematik.


I förrgår kväll var jag dock ute och fotade den "normala" månen. Det är ganska svårt att fota månen så jag är riktigt nöjd med resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar