16 augusti 2015

Hangö

Igår jobbade jag en tur från 10:30-16 och när jag kom hem tog jag det lugnt i några timmar.
På kvällen såg jag på Supernatural och det var det. Det var inte en så händelserik eller intressant dag om ni frågar mig.

Idag på förmiddagen åkte vi till Ekenäs. Där plockade vi upp mormor och så fortsatte vi till Hangö. Det är en årlig tradition att åka till Hangö och turista.
Körde sedan tillbaka till Ekenäs där vi åt lunch hos mormor och morfar och bara umgicks.
När jag kom hem från Ekenäs satte jag mig ute i solen och läste religion.

Nu skall jag se ett avsnitt Supernatural och senare ikväll skall jag fixa klart inför en ny skolvecka. Det känns fortfarande som om det är sommarlov så jag är lite lost när det gäller skolan, så att säga.

Här skall ni få några bilder från fina Hangö.


En sådan här riktig tatuering skulle jag lätt kunna ha






Undrar hur stor en stor boll är då detta är en normal boll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar