17 augusti 2015

22 mobilbilder

Idag vaknade jag ungefär 08:30. Fixade mig och åkte sedan till skolan för två lektioner matematik. Var hemma igen ungefär 12:30.
När jag kom hem läste jag religion ute i solen och sedan såg jag ett avsnitt Supernatural.
Sedan läste jag religion igen och jag blev klar med bok nr 4 av 5. Bara en bok kvar och sen en massa repetition. 
För en liten stund sedan kom jag hem från Kopparnäs. Vi (familjen) var ute och gå med hunden.

Nu skall jag hoppa i duschen och sedan mysa framför ett eller två avsnitt Supernatural.

Här ska ni få en massa mobilbilder. Har samlat på mig några under de senaste veckorna.



För att vara ärlig smakade denna inte så gott // Godaste chokladkakan jag någonsin ätit // Kvällsmål deluxe // Plockat rödvinbär


Rensat svamp // Morgonmål på Ikea // Picknick nr 1 // Picknick nr 2


Kokosvatten är äckligt // Älskar Mc Donald's frappé // Glass i Barösund // Åt Mc Flurry för att de inte hade frappé



Fina Ekenäs // Sommarhimmel // En fin kväll i hamnen // Kopparnäs



Magic Mike XXL på bio // En outfit // Tjejerna // Ut och ro en fin sommardag


Selfie // I got dollars in my hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar