7 juli 2015

Tight schema

Idag hade jag väckning redan klockan 07:30 och klockan 08:15 hade jag en tid hos läkaren. Ska berätta varför om några veckor eller kanske månader, men jag lovar att jag skall berätta varför.
När jag kom hem såg jag på Teen Wolf och Supernatural. Jag läste även på den tredje Harry Potter boken, alltså Harry Potter och Fången från Azkaban. Har ganska tight schema gällande läsandet då jag skall ha alla Harry Potter böcker lästa innan mitten av oktober. Dessutom måste jag också läsa engelska och religion, så det blir mycket att läsa inom närmaste framtid.
Resten av dagen läste jag bara på boken, övade på Veikkaus och fotade.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan läsa religion. Är lite efter i mitt lässchema, men jag skall hinna ikapp det idag har jag bestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar