6 juli 2015

12 pm


En bild från stugan förra veckan

Idag vaknade jag runt klockan 9. Då steg jag upp i lugn och ro, sminkade mig, åt morgonmål och cyklade sedan iväg till jobbet som började klockan 11.
Jag jobbade ju på butiken förra året, men behövde lite repetition innan jag började på riktigt. Repeterade det viktigaste och sedan var det bara att börja jobba. Jag var snabbt "inne" i jobbet igen. Det var faktiskt ganska roligt att jobba igen. Hade bara en kort dag på fyra timmar.

Efter jobbet skötte jag en massa ärenden innan jag cyklade hem, åt middag och såg ett avsnitt Supernatural.
Klockan 18 åkte jag på min gudmors kalas. Det var roligt att träffa två av mina kusiner igen.
Nu är jag hemma igen och skall se det sista avsnittet i säsong 5 i Supernatural.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar