3 juli 2015

Throwback - Cypern

Idag på morgonen var jag en sväng till Nykarleby där vi gick till torget och på en loppis.
På eftermiddagen spelade jag badminton, krocket och läste religion. Det har verkligen varit varmt ute idag, men jag klagar inte. Jag har väntat på sommaren och nu är den äntligen här.
Annars har jag ätit världens godaste sommarmat, alltså rökt sik och nypotatis.
Nu skall jag gå ut och fortsätta fota. Har som projekt att fota alla stugor som finns på tomten. Skall fota både insidan och utsidan.

Senare ikväll skall vi spela mölkky och njuta av den nästsista dagen här. På måndag börjar nämligen jobbet, så detta är en av mina sista lovdagar.


Här är en throwback till Cypern förra hösten. Måste erkänna att jag saknar det stället (och solbrännan) ganska mycket även om jag längtar till årets "höstresa".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar