4 juli 2015

Nytt stuff

Idag är det vår näst sista dag här och det tycker jag är jättesynd. Jag tycker så mycket om att vara här uppe i Österbotten.
Idag har jag i alla fall läst religion, varit en sväng till Jakobstad, sett på Supernatural och varit uppe på vinden och städat bort en massa skräp.
Snart kommer de andra hem med pizza, så jag måste nog gå upp till stugan nu.

Ikväll ska jag försöka hinna fara ut och cykla när det äntligen blev kvällssol. Tror också att vi ska spela domino igen.

Här är bilder på min shopping som jag har gjort både i Vasa och Jakobstad. Jag tror minsann att det får bli en shoppingpaus på några veckor framöver. 


Harry Potter film från loppis // Påse och telefonfodral från Sunds


Pyjamasshorts och skjorta från Bik Bok



Tröja från H&M // Avon sminkborste från loppis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar