5 juni 2015

Sverige shopping

Idag sov jag allt för länge. Skulle ju stiga upp klockan nio alla sommarlovsdagar. Men jag måste nog medge att det var ganska skönt. Sov så dåligt på båten.
När jag steg upp åt jag morgonmål och så jobbade jag på mitt resealbum i flera timmar. Åt sedan lunch innan vi begav oss till Susanna för att övningsköra lite.
När jag kom hem därifrån såg jag ett avsnitt Supernatural med Lotta och sedan dess har jag bara jobbat på resealbumet. Har blivit så fast i det. Har ju jobbat minst fem timmar på det idag.
Nu ska jag jobba med några hemmasysslor innan det är dags för en dusch och senare kanske ett till avsnitt Supernatural. Älskar sommarlov.



Vit spetstopp från Svea // Grå t-skjorta från Bik Bok // Vit t-skjorta från Hollister // Underkläder från Victoria's Secret


Vattenmelon bricka från Lagerhaus // Glam tattoos från Ur&Penn // Gemini örhängen från Salt // Puder borste från & other Stories


Så taggad på att få börja använda denna. Hoppas den är bra.

Utöver detta köpte jag lite godis och annat ätbart. Denna gång hoppar jag över att visa det eftersom jag redan ätit upp det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar