24 juni 2015

Regnigt

Det blev en riktigt lugn morgon/förmiddag idag jämfört med igår. Är fortfarande lite sjuk så jag sov ut och såg på Pretty Little Liars och Supernatural medan jag åt morgonmål.
På eftermiddagen dammsög jag rummet, bakade muffins, såg på Youtube videos och så såg jag klart säsong 4 i Supernatural. Sorterade också bilder på datorn.
Så mycket annat har jag inte gjort idag. Nu tänkte jag ta en varm dusch och sedan vet jag inte vad jag skall göra. Får se vad jag hittar på.
Snacka om dåligt väder där ute. Jag vill ha sommar nu! Vilken tur att vädret skall vara finare nästa vecka.

Ursäkta för tråkiga vardagsinlägg. Har nog några intressanta inlägg som jag skall dela med mig av i framtiden. Håll ut tills dess!

Här får ni bilder på det jag köpte i måndags. Är så nöjd med solglasögonen.


Strumpor från Gina Tricot // Lexington mugg från en liten affär i gamla stan i Borgå


Brunbergs choklad från Brunbergs butik 


Ray-Ban Erika solglasögon från Instrumentarium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar