23 juni 2015

Borgå

Igår sov jag ut, trots att jag inte borde ha gjort det. Min dygnsrytm är rubbad och snart börjar jag jobba så det är inte så bra.
På morgonen/förmiddagen skötte jag några skolrelaterade uppgifter och sorterade bilder.
På eftermiddagen åkte jag till Borgå med familjen. Även det är en årlig tradition. Vi gick bara omkring på stan och tittade.
På kvällen åkte vi in via Jumbo där jag gjorde några riktigt bra köp. Bilder på köpen får ni imorgon.

Idag steg jag upp redan klockan 8 och så begav jag mig ut i skogen och kastade upp ved på traktorvagnen. Kom sedan hem och radade in veden i vedlidret.
Klockan 12 for jag och såg på när Lotta, Fredrik, Peter och Patrik spelade fotboll. Var inte med för jag vaknade upp med halsont idag på morgonen, mitt knä blev mellan bildörren och dessutom var jag helt slut efter skogsarbetet.
Efter fotbollen, för min del religionsläsandet, åkte vi till farmor på kaffe och sedan hem en sväng innan jag åkte ner till byn och skötte några ärenden.
Sedan dess har jag bara sett på Supernatural. Känns som om jag är på väg att bli sjuk så måste försöka ta det lite lugnt.

Och så till sist några bilder från gårdagen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar