18 juni 2015

Regndroppar

Hade en jättetrevlig kväll igår. Filmerna var dessutom hur bra som helst. Har ju sett We're the Millers förut men Crazy Stuid Love var ny för mig.

Idag på förmiddagen åkte vi hem från Jenny. Körde då till Fredrik och hämtade honom och så körde vi till Ekenäs där vi övningskörde i ett par timmar. Åt även lunch på Koti Pizza. På hemvägen åkte vi via Karis och körde omkring där.
När vi kom hem såg jag och Lotta två avsnitt Supernatural.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan ska jag läsa religion och städa mitt klädskåp.

Imorgon firar jag midsommar med nästan hela gänget. På eftermiddagskvällen imorgon kan ni kika in här för då kommer det upp ett tidsinställt inlägg.

Ursäkta för tråkiga blom- och naturbilder. De är tråkiga att se på men otroligt roliga att fotografera. Någon som håller med?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar