20 juni 2015

Midsommar

Igår sov jag ut. På förmiddagen åkte jag till Lojo och handlade och hämtade mitt paket från Verkkokauppa på posten.
På eftermiddagen såg jag och Lotta ett par avsnitt Supernatural och så kollade jag videos på Youtube. Packade sedan ihop mina saker och så åkte jag ner till byn där jag hoppade på båten och åkte till Fredriks stuga.
Tillbringade hela kvällen/natten där. Åt en god middag och umgicks med de trevligaste människorna jag känner. Det var jätteroligt tycker jag.

Idag vaknade jag/vi sent. Vi landade ju i sängen väldigt sent inatt. På förmiddagen åt vi morgonmål, städade stugan och åkte hem med båt i ösregnet. När jag kom hem packade jag upp väskan, åt lunch och såg ett par avsnitt Supernatural.
Sedan dess har jag fotat, städat rummet, bytt lakan och läst religion.

Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag.

Igår, midsommaren till ära, använde jag två flash tattoos. Tycker det blev riktigt snyggt med något litet extra.



Flash tattoos - Ur&Penn // Kofta - Hollister // Topp - Svea // Klockan - Daniel Wellington

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar