1 maj 2015

Valborg och första maj

Hade en väldigt bra dag/ kväll igår. Först var jag i skolan från 9-15 istället för från 8-16. Efter skolan kom jag hem och jobbade på ett Grön Flagg-arbete, dammsög rummet, packade och åt mellanmål. Begav mig sedan till Martin för att fira Valborg där. Hade en väldigt bra kväll med en god middag och ett riktigt trevligt sällskap. Landade i sängen klockan 05.

Vaknade redan innan 09 idag och så åkte jag hem från Martin så att jag var hemma innan klockan hann slå 11. När jag kom hem packade jag upp, läste på Harry Potter boken och så åt jag lunch. Tog sedan en två timmar lång tupplur. Sedan läste jag lite igen innan det var dags att slå på tv:n för att se Finlands första vm match i ishockey.

Nu ska jag fortsätta se på matchen och sedan ska jag se på The Vampire Diaries. Ska också försöka lägga mig tidigt idag. Har tidig väckning imorgon. 

Kan ni förresten förstå att det är första maj idag? Det kan inte jag i alla fall. Om fyra veckor är det skolavslutning och jag går ut tvåan i gymnasiet. Sommaren kommer bli så himla bra tror jag!


Bild från arkivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar