29 april 2015

De senaste dagarna

På söndag sov jag halva dagen, mormor och morfar var här och så bara vilade jag. Var så trött efter resan. Låg och redigerade bilder i sängen mest hela dagen. Såg också senaste avsnittet The Vampire Diaries och det svenska Eurovisionsprogrammet. 

På måndag var jag tillbaka i skolbänken, halvt sjuk och trött. Efter att jag slutat skolan klockan 15:30 åkte jag till Degerby på matlagningskurs. Rökte lax, grillade broiler- och grönsaksspett och frukt. På kvällen såg jag på Survivors.

På tisdag, alltså igår, hade jag en lite längre skoldag. Glömde dock bort den sista lektionen så jag åkte hem redan klockan 15. Efter skolan såg jag på tv och så sysslade jag med lite ett och annat innan jag såg på Amazing Race på kvällen.

Idag har jag varit i skolan från 8-16. Hade först två lektioner psykologi och sedan två lektioner religion. Hade ingen lärare i de ämnena idag så det var riktigt trevliga lektioner. Inte för att lektionerna är otrevliga då vi har lärare men ni förstår vad jag menar. Hade sedan två lektioner matematik och två lektioner gymnastik som jag inte deltog i på grund av min flunsa.
När jag kom hem (genomblöt på grund av snön) gjorde jag lite ett och annat. Nu ska jag ta en varm dusch och sedan ska jag göra läxor och packa tills imorgon.

Imorgon ska jag fira Valborg med mina vänner så jag bloggar inte då.

Har förresten fått ett litet jobb på HBL som jag är väldigt taggad för. Berättar mer om det senare.

Om några dagar åker jag till Lettland så då kommer bloggen stå tom igen. Så är det tyvärr. Efter Lettland-resan blir det dock lite lugnare på resefronten.

Ni är guld värda om ni orkade läsa hela inlägget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar