3 maj 2015

My weekend

Igår steg jag upp någorlunda tidigt och så körde jag till Vanda (vuxenpoäng). Åkte till Sinelli och Lanttila innan vi åkte till Jumbo. Gick omkring på Jumbo ett par timmar innan vi åt lunch på Classic Pizza och handlade mat. Sedan åkte jag till Emil och tillbringade hela kvällen där.

Idag sov jag ut och så bara vilade jag hela förmiddagen. På eftermiddagen kom Emil till mig och lite senare kom mormor och morfar. När de åkte hem tog jag itu med läxorna och så packade jag lite. Nu skall jag hoppa i duschen och sedan måste jag bestämma outfits för nästa vecka och packa det sista. Senare ikväll ska jag se på ishockey.

Nu kommer bloggen stå tom i en vecka igen. Vet inte om jag har internet i Lettland men om jag har tillgång till både dator och internet så bloggar jag nog. Dessutom bloggar jag kanske från flygplatsen imorgon. Om inte så hörs vi om en vecka!


Detta är en del av det jag köpte igår. Antar att strumpor och skolmaterial inte är så intressant att se på. Jeansen är från Vero Moda och palmbyxorna är från H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar